Copywriting

Dobrý PR článek je něco víc než jen popis úspěchů vaší společnosti nebo předností vašeho produktu či služby. Má přinést čtenářům nové užitečné informace. Text musí být původní, čtivý a výstižný.

Dobrý copywriter výborně ovládá své redaktorské řemeslo, ale také je empatický a umí se vcítit do potřeb svého klienta. Na každé firmě, službě nebo produktu dokáže najít něco zajímavého a zná mnoho způsobů, jak to „prodat“ svým čtenářům. Sleduje komunikační strategii firmy a obohacuje ji svými nápady „zvenčí“ – na rozdíl od kmenových zaměstnanců není tolik ponořený do odborné problematiky a dokáže témata lépe posoudit očima čtenářů.

Moje nabídka
  • PR texty (články pro širokou i odbornou veřejnost, rozhovory, lifestyle texty, redakční zpracování vašich podkladů včetně podkladů v němčině)
  • tiskové zprávy
  • reklamní a produktové texty (letáky, katalogy, popisky na e-shopy, inzeráty)
  • texty pro weby (od návrhu obsahu webu po vytvoření textů)
  • autorské texty i seriály pro tištěná média nebo váš firemní magazín články (cestování, životní styl, zdraví, věda a technika, sport, zajímavosti a novinky z vašeho oboru a další)
  • ghostwriting – psaní blogů, dopisů, veřejných proslovů, editorialů a jiných osobně laděných textů pro klienty, kteří mají co říci, ale jsou časově příliš vytíženi nebo nemají psaní zrovna v lásce.
Moje zkušenosti

Jako redaktorka regionálního tisku jsem od zkušenějších kolegyň dostala základy novinářského řemesla v praxi a poznala, jak je důležité znát své čtenáře. Práce zpravodaje v denících moje dovednosti vybrousila – naučila mě rychlosti, srozumitelnosti a přesnosti vyjádření. Psaní pro firemní časopisy mě naučilo, jak je důležité znát svého klienta. Mohla jsem využít a stále rozvíjet své zkušenosti a pracovat s celou škálou žánrů, témat, oborů a zajímavých osobností. Na volné noze od roku 2013 zúročuji a dále prohlubuji získané znalosti a schopnosti. Ukázky textů zde.