Vánoční kampaň pro SORUDO

Sorudo

SorudoPo několik drobnějších zakázkách v tomto roce mě oslovila společnost M-SOR s. r. o., která vyučuje v různých typech kurzů svůj vlastní systém reálné sebeobrany SORUDO. Pro předvánoční marketingovou kampaň jsem vytvořila nové názvy kurzů s doplňujícími podtituly, které měly odlišit kurzy SORUDO od kurzů sebeobrany nabízených konkurencí, a „vyjadřovat pocit, který má klient po absolvování kurzu“. U zakázek podobného typu není vždy snadné „strefit se“ do představy klienta, nicméně zde se mi to podařilo, návrhy byly přijaty a doufám, že vánoční kampaň byla úspěšná. Minikurz sebeobrany SORUDO jsem s kamarádkou absolvovala v září a mohu tento systém i za sebe doporučit – žádné nereálné úkony, na které si v ohrožení ani nevzpomenete, ale praktická, jednoduchá strategie, jak útočníka odradit. Nácvik velmi reálných situací byl navíc docela zábavný :-)

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>